Palaute ja kehitysideat
Otamme mielellämme vastaan kehitysideoita ja palautetta toiminnastamme. Voit antaa palautteen/kehitysideat nimettömänä. Ilmoita sähköpostiosoitteesi tai nimesi ja postiosoitteesi, jos toivot vastausta.
Tietosuojasyistä älä mainitse palautteessa luottamuksellisia tietoja omasta tai kenenkään muun hoidosta.
Jos haluat kysyä hoitoon/palveluun liittyvistä asioista ota yhteys yksikköösi. Yhteystietoja voi hakea Yhteystiedot-sivulta.
Hyväksyt henkilötietojesi käsittelyn täyttäessäsi omat henkilötietosi ja lähettäessäsi palautteen meille. Löydät organisaation tietoturvapolitiikan ja rekisteriselosteet sivulta Tietosuoja.
Palaute/kehitysideat menevät sivustovastaavallemme, joka puolestaan välittää palautteen asiasta vastaavalle henkilölle.
Palautetta palveluistamme voit antaa myös Malmin alueella uloskäyntien yhteydessä olevilla asiakaspalauteautomaateilla heti käyntisi jälkeen. Sivu Asiakastyytyväisyys julkaisee palautelaitteiden tulokset kuukausittain.