Asiakastyytyväisyys

Toiminnan seurannan ja kehittämisen parantamiseksi sosiaali- ja terveysvirasto kerää asiakaspalautetta palautelaitteiden avulla. Palautteesta lasketaan kansainvälisesti käytetty suositteluindeksi NPS, joka mittaa palvelun asiakastyytyväisyyttä. NPS voi olla -100:n ja 100:n välillä. Nollan ylittävää lukua pi­detään ylei­ses­ti hyväksyttävänä ja 50:n ylittävää lukua katsotaan erinomaiseksi. Mitä korkeampi mittarin luku on, sitä tyytyväisempiä asiakkaamme ovat.

NPS lokakuu2
Tyytyväisyysmittari syyskuulta 2020.

Asiakastyytyväisyysmittari näytti lokakuussa 67 NPS-pistettä. Syyskussa mittari näytti 66 NPS-pistettä. 

Viimeksi muokattu 11.11.2020