Respons och utvecklingsidéer

Vi tar gärna emot respons och utvecklingsidéer om vår verksamhet. Du kan ge responsen/utvecklingsidéerna anonymt. Meddela din e-postadress eller ditt namn och din postadress ifall du önskar svar. Vi svarar inom två veckor.

Uppge inte konfidentiell information, så som personnummer, i responsen.

Om du vill boka tid, ta kontakt med vårdande enhet eller telefonrådgivning.

Vill du ställa frågor om vården/servicen bör du göra detta till din enhet. Sök kontaktuppgifter på sidan Kontakt.

Genom att fylla i formuläret och skicka det till oss godkänner du behandlingen av dina personuppgifter. Du hittar organisationens datasäkerhetspolicy och registerbeskrivningar på sidan Dataskydd

Responsen/utvecklingsidéerna går till administratören, som kontaktar ansvarsperson i frågan.

Respons om våra tjänster kan du också ge strax efter besöket via responsautomaterna, som finns vid utgångarna på Malmskas område. Sidan Kundnöjdhet publicerar månatligen resultat från responsautomaterna. 

Respons

Fyll i följande punkter ifall du önskar svar

Genom att fylla i dina kontaktuppgifter och sända responsen godkänner du behandlingen av dina personuppgifter.

Senast uppdaterad 24.09.2021