Laatupolitiikka
- Tavoitteenamme on toiminta-alueemme väestön hyvä terveys ja hyvinvointi.
- Kohtelemme asiakkaitamme vastuuntuntoisesti ja kunnioittavasti. Asiakkaat ovat osallisina hoidossa ja palveluissa ja saavat tarvitsemansa avun.
- Ammattitaitoinen ja motivoitunut henkilöstömme tekee hyvää yhteistyötä myös yli toimialarajojen. Henkilöstöstrategian perusarvoja ovat tasa-arvo ja yhdenvertaisuus, luottamus ja vastuu, sitoutuminen ja osallisuus sekä avoimuus ja muutosrohkeus.
- Sitoudumme jatkuvaan toiminnan parantamiseen väestön tarpeiden mukaisesti ottaen huomioon mahdolliset riskit ja taloudelliset edellytykset. Eri asiakasryhmiä otetaan mukaan toiminnan suunnitteluun. Arvioimme tavoitteidemme saavuttamista ja työmme vaikuttavuutta.